Mai sminkem kellékei - hogyan készült?

Szeretném megmutatni nektek, hogy a mai sminkemhez milyen termékeket használtam. Lefotóztam őket és egy picit mesélek is, amikről tudok. Fogadjátok szeretettel.

Íme az összes termék egyben (kivéve az egyik púdert és ecsetet):
Most pedig nézzük egyesével a sminkeket és eszközöket :
1. A hajpánt - BeautyCare. Nagyon olcsó és praktikus darab. Nem lóg mindenütt a hajam az arcomat sminkelés közben.
2. Bobbi Brown Skin Smoothing Pore Perfection - pórus összehúzó krém. Nagyon új termék még a kollekciómban, szülinapomra kaptam. Első használatra nagyon elégedett vagyok vele. Sokkal kisebbek lettek a pórusaim, pedig kiderült, hogy nem is jól használtam. A hidratáló előtt kellett volna,  vagy kihagyni ott, ahol ezt használom...
3. Bobbi Brown Instant Confidence Stick- a ráncosabb vagy begyűlésre hajlamos helyeket kiegyenlíti. Sajnos ezt is rosszul használtam, úgyhogy még próbálgatom majd, mert ez is szintén friss kapás. Állaga olyan,  mint egy szőlőrúzsnak.
4. Edom argános arc szérum. Nagyon jól hidratálja az arcbőröm sminkelés előtt.
5. Rimmel Lasting Finish alapozó - 203 True Beige árnyalat. Ez egy bőr tökéletesítő alapozó, ha tökéletessé nem is teszi a bőröm, de szép végeredményt ad szerintem. Elégedett vagyok vele.

6. e.l.f. Highlighter & Under Eye Concealer - a Concealer tettem a szemem alá most, a karikák elfedésére.  Szeretem a nagyon világos concealereket a szemem alá.

7. Sacara púder - 108-as árnyalat a szemem alá a concealer fixálására. Ez is világos szokott lenni nálam. Szerettem ennek a púdernek az állagát, annyira selymes.

8. BeautyCare púder - 05-ös árnyalat. Készítettem magamnak egy púder palettát egy mágneses paletta tartóba. 4 BeautyCare púder, egy NYX Highlighter és egy BeautyCare bronzer van benne éppen. A képen a bal felsőt használtam az arcom maradék részére.
9. NYX Lid Lingerie paletta - a bal alsó színt keverve a jobb felsővel használtam a szemöldököm kitöltésére. Ha erősebb szemöldököt szeretnék, akkor az alsó szélső színeket használom.

10. Colourpop super shock shadow szemhéjfesték. Elsőnek a jobb alsót használtam, ami a Cornelius árnyalat - ezzel megyek át a mozgó szemhéjamon alapnak. 

11. Pupa bronzosító - 02-es árnyalat. Ezt teszem a szemhéj mélyítő vonalába alapnak.  Illetve most ezzel kontúroztam is az arcom, orrom. Ha erős kontúrt szeretnék,  akkor nem ezt használom, de mikor természetesebb sminkre vágyom, akkor szuper.

12. Colourpop Super Shock Cheek Pearlized Highlighter - High Five árnyalat. Ez tettem az egész mozgó szemhéjamra színnek. Máskor highlighternek használom, de miért ne lehetne szemre is?

13. Colourpop Yes, Please!  Paletta - Ebből most 2 színt használtam a mélyítő vonalhoz és a külső V-be - A French Kiss és a Bling árnyalatokat. Az alsó pillák alá is belőlük került.


14. Colourpop Super Shock Shadow - krémes szemhéjfesték Party of Five árnyalat. Ezt fedő, extra színnek használtam, vannak benne kék kis csillámok is.

15. Studiomakeup Line Style Pen -Szemhéjtus 01 Blackest Black árnyalat. Vékony a hegye ennek a tollszerű tudnak,  így precízen lehet vele bánni. Jó sokáig elég, gyönyörű fekete.

16. Studiomakeup Lash Maximized Mascara - 01 Black árnyalatú Szempillaspirált használtam a pilláimra. Leggyakrabban ezt használom mostanában. Szép, de nem természetellenes a végeredmény.

17. Maybelline Face Studio Master use pirosító - 80 dare to pink árnyalat. Lehet erős pinkre és picit babák rózsásra is pirosítani vele. 3 színben van meg, mindet szeretem

18. e.l.f. Baked Highlighter és pirosító - Rose Gold árnyalat. Ezt használtam highligternek. Most csak az arccsontomra és a szemem fölé. Sokszor az orromra és a szájam fölé is teszek,  de most nem tettem.
19. ILUVSARAHI X Colourpop Ultra Matte Lip - Mamacita árnyalat burgundi színű  folyékony rúzs. A sötét színe miatt nehezebb felvenni egyenletesen, nagyon picit talán szárít, de nem észrevehetően és nem zavaróan.

20. Arcra használt ecsetek, szivacsok - szivacsok Real Technics-ek, a kisebbel a concealert és a szem alatti púdert dolgozom el,  a nagyobbak pedig az alapozót. A 2 nagyobb ecset a BeautyCareből van.  Egyiket a púderhez, a másikat kontúrozásra használtam most. A kis ecsettel a pirosítót vittem fel.
21. Szemre való ecsetek - Mivel most csak pár árnyalatot használtam a szemembe és van amit az ujjammal vittem fel,  így csak ezt a pár esetet használtam. A kedvencem a rózsaszín Colourpop Blendig ecset, amivel el lehet dolgozni a széleket és össze a színeket. Alulról  4. ecsetet a szemöldökömhöz alkalmaztak. A felső kettő főleg a külső részekhez, a 3.-at mozgó szemhéjhoz, az 5. ecset most a szemöldök alatti terület highlighterezéséhez volt jó. A Sacara ecset pedig az alsó pillák alatti rész kiemelésére.
Így készült el ez a mai smink.  Remélem tetszett nektek és volt benne hasznos információ is számotokra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések