Romwe rendelés szülinapomra

Múlt héten érkezett meg a Romwe (romwe.com) oldalról rendelt csomagom, amit igazából szülinapomra rendeltem. A családomtól ezt és egy szuper könyvet kaptam ajándékba (lehet, hogy ezt is megmutatom majd, mert témába vág). Vannak linkek és árak, ha valakit érdekelne.

Rendeltem 2 kabátféleséget, az egyik egy melegebb, műszőrme hatású, pasztell rózsaszín.
Jelenlegi ár: US$47.04   US$21.64 
Vettem: US$17.10
Így nézett ki az oldalon:
Link: http://www.romwe.com/Lapel-Pockets-Long-Pink-Coat-p-134487-cat-676.html
 És ilyen a valóságban:
Meg vagyok elégedve vele, olyan mint a képen volt és nagyon jó puha!
Van rajta 2 összeakasztható kapocs, ami az oldalon nem látszott, de nem valószínű, hogy használom majd, amúgy sem... Méretre éppen olyan mint amire számítottam, ennél szerintem reális a megjelölés.


A másik kabát szintén pasztell rózsaszín, kicsit sportosabb, kapucnis és rövidíthető ujjú.
Jelenlegi ár:US$45.83  US$22.91
Ennyiért vettem: US$16.66
Így nézett ki az oldalon:

És így a valóságban:

Egyrészt a képen szerintem kicsit hosszabbnak tűnik, mint a valóságban, másrészt az anyagát is kissé masszívabbnak gondoltam. Nincs benne semmi bélés, csak egy nagyon vékony "plöttyi" anyagból áll.
Számomra ez kicsit csalódás volt, mert azt hittem, hogy esőben is jó lehet, de azért szívesen hordom majd, nem tragédia egyik észrevételem sem. Méretre elég nagy, szóval semmiképp ne rendeljetek nagyobbat, mint ami feltétlen szükséges, szerintem 1-2 számmal nagyobb, mint amire számítottam. Nem kínai méret...


A harmadik dolog amit rendeltem az egy 'Super!' feliratos, fehér póló.
Jelenlegi ár: US$20.99  US$8.99
Ennyiért vettem: US$7.60
Így nézett ki az oldalon:
És ilyen a valóságban:
Teljesen szuper! Jó puha az anyaga, bár szerintem nem pamut, nem vastag, nem is gyenge anyagú. Elég lenge, szóval nagy méret, nem a kínai...


Rendeltem egy táskát is a végére, ami egy szürkés, feketés, aranyos szín-összeállítású hátizsák.
Ára jelenleg: US$33.47   US$15.40
Ennyiért vettem: US$12.17
Így nézett ki az oldalon:

Link: http://www.romwe.com/Grey-Snakeskin-Printed-Backpacks-p-143594-cat-713.html
És ilyen a valóságban: 
Kicsit kisebb, mint amire számítottam, de így is belefér. ami kell, eddig úgy tapasztaltam. Egy 0,5 literes flakon mehet bele állítva, ami számomra fontos például. Nagyon szép és különleges szerintem. 

Nektek hogy tetszik a rendelésem?

Megjegyzések

  1. Nagyon jó cuccokat választottál, és ezt házhoz szállítják?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen. Bizonyos összeg felett ingyenes a házhozszállítás. Azt hiszem 50 USD vagy EUR felett. Meg szokott lenni sok akció és kuponok, amikkel még többet lehet spórolni. Egész jó minőségűek a termékek, egyedül a szőrös kabát bélése adta meg magát egy év alatt.

      Törlés
  2. a csomag honnan érkezett? vámot fizettél rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmoondom őszintén, hogy nem tudom, hogy honnan jött a csomag. Elég ciki, de Kína a székhelye a cégnek szóval esélyes, hogy onnan. Bár én Ny.-EU-ra is tippeltem volna. Vámot nem fizettem. Szerencsére még egy rendelésemre se kellett se vámot, se plusz áfát fizetnem.

      Törlés
  3. Megnéztem és 50 dollár feletti rendelésre nem kell fizetni a szállításra, az alatt pedig 16 dollár a szállítási költség, szóval megéri inkább akkor rendelni 50 dollárért szerintem...

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Mennyi idő volt a kiszállítás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsi, hogy csak most válaszolok, de nem emlékszem pontosan és már nem találtam erre utaló dolgokat sem. Szerintem kb. 2-3 hét volt, max egy hónap.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések