H&M Leárazás Haul Izrael

Mostanabában nagy leárazások voltak az izraeli H&M üzletekben is, ahogy a magyarokban.

Szokás szerint több hullámban, fokozatosan árazták le a termékeket, ezért én is több lépcsőben szereztem be a zsákmányt.

Fontos tudni, hogy itt Izraelben nincsen egyelőre online shopja se a svéd cégnek, se a hasonló társaiknak, amiknek Európában van már pár éve. Így a leárazásokat is csak személyesen tudod a boltokban igénybe venni.

Főleg a 9,9-29,9 shekeles árkategóriát éreztem magamének a szatyraimat elnézve. Ez kb. 710-2200 Ft-nak felel meg (a mai napon épp 70,9 forint 1 shekel).
Az utolsó vásárlásom végén megnéztem, hogy más országokban, elsősorban Magyarországon, mennyi lett volna az annyi, ha épp ott vásárlok (mert általában itt azért drágább minden alap áron, ami ott is van), de szinte minden olcsóbb volt most nekem itt, vagy ugyanannyi, szóval még inkább megérte.


Íme a szerzemények, teszek, amihez tudok linket is:

1. Sárga ruha
Ár: 19,9 shekel ~1420 Ft. Eredeti ár, ha jól emlékszem 59 shekel ~4200 Ft
A magyar oldalon sárgában nem találtam, de fehérben megmutatom.
Magyar ár: 2990 Ft
Dzsörzéruha - Fehér - NŐI | H&M HU 1Dzsörzéruha - Fehér - NŐI | H&M HU
2. Állatmintás nadrág
Ár: 29,9 shekel ~2200 Ft
magyar ár: 3990 Ft
Dzsörzénadrág - Leopárdmintás - NŐI | H&M HU




3. Krepp virágos ruha
Ár: 39,9 sekel ~2900 Ft
magyar ára leárazva: 3590 Ft eredetileg: 5990 Ft
Ez szerintem egy drága kinézetű ruha, amit akár egy esküvőre is felvennék. A vállpántokon elől és hátul is lóg szalagszerűen a vállpánt folytatása, amit masnira kötve is variálhatunk.
Kreppruha - Természetes fehér/virágos - NŐI | H&M HU

4. Rózsaszín vállnélküli felső
Ár: 29,9 shekel ~ 2200 Ft
angol leárazott ár: 12,99 Font eredeti ár: 17,99 Font
magyar leárazott ár (csak az applikációban találtam): 4190 Ft eredeti ár: 5990 Ft
Nagyon régóta vadászom ezeket a váll nélküli ruhákat és felsőket elérhető áron, különösen rózsaszínben. Úgy gondoltam, hogy ennyi pénzért már nekem is megéri.
Off-the-shoulder top - Pink/Patterned - Ladies | H&M GB

5. Piros vállnélküli ruha
Ár: 29,9 shekel ~2200 Ft. Eredeti ár: 159 shekel~11.500 Ft
Angol ára: 24,99 Font Magyar ára: 8990 Ft
Off-the-shoulder dress - Red - Ladies | H&M GB

6. Piros áttetsző necc fodros aljú felső
Ár:9, 9 shekel ~ 710 Ft
magyar ár: 3490 Ft
Mostánában megtetszettek az ilyen necc darabok. Van más üzletekből szoknyám és hosszú ruhám is. Millióféleképp lehet őket variállni. Reményeim szerint őt is ilyen jól kihasználom majd.

7. Gyűrt sifon szonya levél mintával
Ár:9,9 shekel ~710 Ft. Eredeti ár: 99,9 shekel~7100 Ft
magyar ár: 5990 Ft, nincs learázva ott
Gyűrt sifonszoknya - Természetes fehér/leveles - NŐI | H&M HU

8. Csipke, fekete ujjatlan felső  
Ár: 9,9 shekel ~710 Ft. Eredeti ár: 89,9 shekel~6400 Ft.
magyar ár leárazva:1990 Ft eredeti ár: 3990 Ft
Csipkefelső - Fekete - NŐI | H&M HU

9. Ezüst, arany csillogós ruha
Ár: 9,9 shekel ~710 Ft. Eredeti ár: 129 shekel~9200 Ft
magyar leárazott ár: 2790 Ft eredeti ár: 6990 Ft 
Csillámló ruha - Arany - NŐI | H&M HU


10. Fekete melltartó
Ár: 19,9 shekel ~1420 Ft
Magyar leárazott ár: 1390 Ft -elvileg most olcsóbb, de nincs készleten. Eredeti ár: 2990 Ft.

Ti miket vettetek a leárazosokon? Szerettek a H&M-ben vásárolni?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések