Zokni szandál kombó - lehet, hogy nem is olyan szörnyű? Vagy mégis?

A legtöbb divatérzékeny ember elborzad meg a hallatán is, nem hogy a láttán - szandál zoknival...

Evvel én is így voltam, sőt félig-meddig vagyok is, de azért változott a véleményem.

 1. Nem mindegy, hogy milyen zokniról és milyen szandálról van szó.
2. Tudni kell hordani! Ahogy sok minden mást is. Rengeteg outfit vagy divatelem van, amit nagyon nem mindegy egyrészt, hogy ki visel és ami még fontosabb, hogy hogyan. Itt nem a is az összeválogatott darabokra gondolok (az inkább az előző pontban szerepel), hanem arra, hogy kellemetlenül érzed e magad benne, azt nézed, hogy mit szólnak hozzá mások? Vagy inkább magabiztosan viseled és úgy érzed, hogy jól áll,  kényelmes.
3. Talán extrém divatjelenségként is felfogható. Nem mindenki vevő rá, nem mindenki szereti felhívni magára a figyelmet. Viszont, aki ezt bevállalja (főleg Magyarországon), az számolhat vele, hogy minimum fürkésző, de valószínűbb, hogy kritikus tekinteteket tapaszt az alsó végtagjàra.

Én nem mondom, hogy bevállalnám. Nem hiszem, hogy készen állok rá, de ki tudja, talán holnap már igen.
Több divatvonal volt, amin vaciláltam, hogy vajon illik e hozzám, tudom e viselni  aztán bevált.
Hogy példát is mondjak, ilyen volt nekem a colourblocking divat pl. anno. Vagy a platform talpú cipők, amit a rövid és tömzsi lábaimhoz nem gondoltam, hogy jók lesznek (nem is volt jó mind,csak inkább a hegyes, hosszított orrúak), de nagy kedvencem volt egy H&M-ből beszerzett bordó DIVIDED pár.

Visszatérve eredeti tárgyunkhoz, most jöjjön egy pár szuper zokni szandál párosítás, amit ha úgy érzed, hogy inspirált, ajánlanám is:
 



 




 

Külön megemlíteném a kevésbé különcnek tűnő, de azért hasonló jelenséget, a cipő (akár magassarkú) zokni párost, olyan formában, ahol a zoknin nagyon nagy hangsúly van és szintén nem mindegy, hogy milyen tagokból áll a párosítás.
Nézzünk néhány példát:








Nem maradhatnak ki az elrettentő példák sem:


Nektek mi a vele? Van amelyik tetszik és bevállalnátok?

Képek forrása: pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések