Beautycare - Izraeli sminkeim #1 - Arcra való termékek


Izraelben is vannak drogériák, mint mindenhol máshol, de nem dm és társai, hanem egész mások. Ilyen drogériának nevezném a Beautycare-t is. Viszont csak sajátmárkás termékeket árulnak üzleteikben. Szinte minden van, ami csak a szépségápoláshoz szükséges nők, férfiak vagy gyerekek számára.

Minőségileg az árakhoz képest nagyon jó. A legtöbb termék igenis vetekszik a magyar illatszerboltokban találhatóakkal.
Nagyon szeretem ezt az üzletet és legszívesebben minden újdonságot kipróbálnék.

Nekem milyen termékeim vannak tőlük?

 -Mivel rengeteg van, így csoportokra bontva mutatom be.

Íme az első rész: Az arcra való termékek

1. Ferde ecsetek: 2 db ecset kapható egy csomagban. 
A nagyobb az arcra való inkább, kontúrozó ecset. Pirosítóhoz, púderhez, bronzosítóhoz, de akár highlighterhez is használható. Én bronzosításhoz, kontúrozáshoz használom.
A kisebb a szemárnyékolás hasznos segítője. A mélyítóvonalba a ferde feje miatt könnyebb vele felvinni a szemhéjfestéket. 
Ár: 11,9 NIS (új izraeli shekel)  ~ 865 Ft.
2.  Egyenes tetejű kabuki ecset: Alapozó ecset számomra, de van aki pirosítóhoz használja. 
A kedvencem az alapozó felviteléhez. Ezzel tudom személy szerint a legszebb eredményt elérni. Körkörös mozdulatokkal finoman és egész gyorsan lehet vele dolgozni. Nem volt még más fajta kabukim, úgyhogy nincs összehasonlítási alapom, de szerintem saját használatra nincs szükség ennél jobbra. Egy szőrszál sem jött még ki belőle, pedig sokat mosom és használom. 
Ár: 9,9 NIS ~ 720 Ft.
3. Alapozó ecset: Mint a nevéből is kiderül főleg alapozáshoz árulják.
Eleinte ezt használtam a Beautycare-es ecsetek közül alapozáshoz és meg voltam vele elégedve, amíg a kabukit ki nem próbáltam, ami eggyel feljebb található. Azóta ezt inkább a highlighter arccsont fölé való felrakásához használom.
Ár: 7,4 NIS ~ 540 Ft.
4. "Beautyblender": csepp alakú szivacs. Legtöbben alapozáshoz használják.
Én púder felvitelére vagy krém állagú kontúr "korrektor" eldolgozásához használom. A púderhez nekem ez vált be eddig leginkább főleg a szem alatt, a hegyes résszel könnyen odaférek mindenhova.
Ár: 9,9 NIS ~ 720 Ft.
5. Kis "Beautyblender": Korrektorhoz, alapozó finomításhoz.
Én a szem alatti karikák eltüntetésére használom - concealerhez és korrektorhoz.
Ár: 7,5 NIS ~ 550 Ft.
 6. Ecsettartó: 13 ecset fér el benne.
Én egy helyre 2-3-at is teszek, ha bepakolom az ecseteim. Eleinte benne tartottam minden ecsetemet, de mióta többet használom őket, azóta inkább álló tartóban tartom azokat, amiket használok.
Ár: 11,9 NIS ~865 Ft.
Belül
Sajátom megtöltve csak Beautycare ecsetekkel
Kívülről - összezárva
Sajátom
7. Primer: Sminkalap alapozó alá
Ez egy zselés állagú termék, nem mindig használom. Néha kicsit darabosan feljön, lehet, hogy valamit én csinálok rosszul, még kísérletezem majd vele hűvösebb időben.
A primer azért jó, mert egységesíti a bőr felület az alapozó felvitele előtt már, így szebb lehet az eredmény, illetve nem közvetlen érintkezik a smink a bőrünkkel, így védőrétegként is funkcionál
Ár: 14,9 NIS ~ 1085 Ft.
8. Concealer és korrektor készlet: 4 szín, 4 funkcióval a bőrhibák korrigáláshoz.
Minden szín más szerepet lát el. A zöldet a pattanások, vörös foltok eltüntetésére használom, a világosat a szemem alá, a sötétebb barnát kontúrozáshoz is használható akár.
Ár: 6,5 NIS ~ 475 Ft.
Új változat - jelenleg ez kapható
Régebbi vátozat
Saját példány
9. Afro Mousse - Ásványi pirosító/ alapozó :D Ez a neve elvileg. Szerintem afroamerikaiaknak találták ki alapozó gyanánt.
Én kontúrozáshoz vettem kipróbálni. Nagyon pici kell belőle, mert nekem közepesen barna csak a bőröm, nem kreol és főleg nem afroamcsi. Nem ez a kedvenc termékem az arckontúrhoz, de ez a legtartósabb eddigi tapasztalataim szerint.
Ár: 14,9 NIS ~ 1085 Ft.
10. Bronzosító: Hosszantartó ásványi formulával. 
Elég pigmentál por állagú bronzosító. Nem a matt típusú, hanem csillámokat tartalmaz, amit én nagyon sajnálok. Kicsit narancsos árnyalatú önmagában, de pl az Afro mousse fölé szuper. Sajnos leejtettem, úgyhogy eltört belül, nehezebb így keveset felvenni belőle.
Ár: 8,5 NIS ~ 620 Ft.
11. Csillám - highlighter por: Tartósítószer és hintőpor mentes.
Az arc kihangsúlyozni kívánt részeire kell tenni. Főleg az arccsont tetejére, orrvonalra, száj fölé, állra, szemöldökcsonthoz, homlokra, vállakra.
Ár: 8 NIS ~580 Ft.
12. Terrakotta "pirosító": Highlighternek mondanám inkább - égetett ásványi formula.
A leírás szerint bronzosító, pirosító, márványos csillogás. Erősen pigmentált, tartós. Színezett. Kétféle színben kapható, nekem a képen látható van. Nem minden sminkhez ajánlanám a színezett highlightot, de feldobhat egy egyszínűbb sminket pl.
Ár: 8,9 NIS ~ 650 Ft.
13. Sminkfixáló spray: 16 órás tartás ad a sminknek, ha ráfújjuk a kész sminkes arcunkra.
Ár: 9,9 NIS ~ 720 Ft.
14. Sminklemosó kendő: Aloe verát, antioxidánsokat, E vitamint tartalmaz többek között.
A vízálló sminket is eltávolítja. Táplálja és hidratálja a bőrt. 30 kendő van egy csomagban.
Ár: 4,9 NIS ~ 360 Ft. 
A legtöbb termékkel tehát maximálisan elégedett vagyok és feleslegesnek tartanék több pénzt kiadni, ha ennyiért is teljesen megfelelő minőséget kaphatok.

Ha Izraelben jártok, mindenképpen ajánlott egy BEAUTYCARE üzletbe betérni. 

Van egyébként klubkártyájuk is, amit egyszer, ha megveszel, utána 5% kedvezményt kapsz mindig meg egyéb kedvezmények is járnak. 19 városban található jelenleg üzletük.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések