Youtuberek #1 - Roxxsaurus - Anglia

    Egy jó ideje már, hogy a vloggerek, youtuberek inkább felvirágzóban vannak, mint a bloggerek. Vagy csak én látom így?
    Régen fordítva volt, emlékszem. Az emberek lusták voltak rá, hogy videót nyissanak meg és megnézzék, inkább átfutották a képes blogbejegyzéseket, minél kevesebb szöveggel...
    Nem tudom, hogy e hullám hatására e, de én is jobban nézek mostanában youtube vlogokat, mint blogokat és úgy döntöttem, hogy bemutatok néhány inspirálót közülük.

Az első, akit bemutatok nektek, az Roxi, aki a Roxxsaurus csatorna vloggere.

Roxi 20 éves, ami látszik is a csatornáján, olyan szempontból, hogy a korához illő videókat készít és nem játsza el, hogy mennyire érett. Ez szerintem sokat ad a videóihoz. (Nagyon sok műmájer, fellengzős videós is van, azért írom ezt le)
Valódi neve Roksana Janiszewska és Angliában él. Vizuális kommunikációt, illusztrációt tanul egyetemen. Amit a tumblr-én megosztott munkái is bizonyítanak, hogy nem hiába.
A YouTube csatornájára 2013. júliusában került fel az első videó. Azóta persze sokat fejlődött mindenki más. Azóta több mint 1,1 millió feliratkozója van, ami valljuk be, szép teljesítmény.

Leginkább sminkes, divatos és DIY videói vannak, de van egy külön vlog csatornája, ahol inkább a hétköznapjait mutatja be.

A nickelodeon televízió csatorna is felfigyelt Roxira és készített vele néhány nyári témájú videót.
Először a beauty hack-es és a haul videóira lettem figyelmes, de a többit is érdemes megnézni. 

Én ezt láttam tőle először: 

A csatornája linkje: https://www.youtube.com/user/Roxxsaurus

Nektek is inspiráló személy, divat smink és kreatív szempontból?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések