Esküvő hétvége 1.: A ruha

Az esküvő hétvége első része a ruhákról szól, azaz gyűjtöttem nektek pár igen kedvemre való szépséget.

1. Vera Wang - Lara dress - 2013 Fall
Nem vagyok oda a habos-babos csodákért, de ez a VW ruha egy csoda még az én szememben is.

2. Vera Wang - Joelle dress - Fall 2012
Néha az ilyen hagyományos dolgokon is, mint az esküvő, szakítanak a hagyományokkal. Miért ne mehetnénk férjhez egy fekete vagy egy színes ruhában végül is?

3. Jenny Yoo dress
Nekem a masni nélkül még inkább a szívem csücske lenne. Szeretem az egyszerű, letisztultabb dolgokat és ilyen nem túl egyszerű eseményre is.
Jenny-yoo-wedding-dress-colllection-spring-summer-2013-bridal_gowns-hathaway-tulle.original

4. Collette Dinnigan - Dress from the True Romance Collection
A gyöngyök sokkal magasabb szintre emelik a ruhát, valahogy gyengéd uralkodó hatást keltenek.
Lattice Pearls Beaded Bodice Gown by Collette Dinnigan | Bridal Musings (1)

5. Heidi Elnora Spring 2014
Lenge ruha azoknak, akik nem kedvelik a csicsát és a feszes, tapadós ruhákat.
Heidi-elnora-wedding-dress-spring-2014-bridal-cassie-vann.large

6. Rosa Clará dresses
Nekem a bal oldali nyerte el a tetszésem, a színe és visszafogott, mégis különlegessége miatt

7. Rosa Clará - Wedding Collection 2014
Nem Palvin Barbi miatt ajánlom ezeket a ruhákat, hanem mert bennük a régi filmekbe képzelhetjük magunkat. Modern, klasszikus és kicsit antikosabb stílusú esküvőkre is perfekt.

8. Kenneth Pool Collection Brielle
A modell hajszíne is rendkívül jól megy ehhez a ruhához. Ekrüre hajaz a ruha színe és így kicsit olyan mintha a  modell hajszíne tükröződne rajta.
briellebrielle

9. Tulle Wedding Dress 2013
Finom, visszafogott, üde, kellemes. Fiatal menyasszonyoknak tudom elképzelni leginkább.
Tulle Wedding Dress 2013

10. Zuhair Murad SS 2014
Megint csak kivételt képeznek Zuhair M. ruhái a nem szeretem a habos ruhákat alól. Ő tudja hogy tervezze őket. Ájulás!
Zuhair Murad Spring Summer 2014 Wedding Dresses
Zuhair Murad Spring Summer 2014 Wedding DressesZuhair Murad Spring Summer 2014 Wedding Dresses

11. Nurit Hen Collection 2013
Egy izraeli tervező ruháiról van szó. Kettőt emeltem most ki, de amúgy nagyon tehetséges szerintem.
NURIT HEN 2013 COLLECTIONNURIT HEN 2013 COLLECTION

12. Kelly Clarkson esküvői ruhája - Vera Wang
Gyönyörű színű és sziluettű ruha. Csak tökéletes alakú, magas lányoknak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések