Felsők eladók

Költözés miatt kénytelen vagyok megválni pár cuccomtól. Harmadszor néhány felsőt szedtem össze. Talán lesz olyan köztetek, akinek megtetszik és megér neki ennyit.



1. Clockhouse rózsaszín, ujjatlan felső. Párszor volt csak rajtam, de nekem nem áll jól valahogy, kicsit vékonyabb alkatra előnyösebb.
    Méret: L
    Ár: 600 Ft


2. Mintás ruha, műselyemszerű anyagból
    Méret: M
    Ár: 600 Ft


 3. Aboriginal rózsaszín-fehér "kockás" ing-body.
     Méret: XL
     Ár: 500 Ft

4. Fekete ujjatlan, műselyem felső. Oldalt megkötővel alul.
    Méret: L
    Ár: 450 Ft

5. Denim co. flitteres ujjú póló. Kényelmes viselet. Nekem jó kicsi :/
    Méret: M
    Ár: 500 Ft

6. Pull&Bear vasmacskás gombos, hosszított póló.
      Méret: L
      Ár: 900 Ft

7. Zara kék ing, gézszerű anyagból. Nyárra, lenge. Átkötős.
     Méret: L
     Ár: 1500 Ft


Lesznek még mindenféle dolgok, nézzetek fel a későbbiekben is.

Aki pedig ezek közül szeretné valamelyiket vagy csak kérdése lenne, az keressen emailen (styal.fd@gmail.com), itt alul kommentbenvagy a blog facebook oldalán üzenetben.

Remélem valakinek sok örömet szerez majd valamelyik! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések