Eladó szoknyák

Költözés miatt kénytelen vagyok megválni pár cuccomtól. Másodszor néhány szoknyát szedtem össze itthon. Talán lesz olyan köztetek, akinek megtetszik és megér neki ennyit.

1. Springfield fekete farmerszoknya. Elől végig gombos. Kb. 2x volt rajtam, mert igazából abban bíztam, hogy belefogyok egyszer. 
Méret: 42/44
Ár: 1000 Ft

2. E-nie Casuals "kockás" szoknya. Fekete-fehér. Pamut, nyári. Talán egyszer volt rajtam.
     Méret: 16/44
     Ár: 600 Ft

3. Springfield zöld-arany-ezüst műselyem szoknya. Nagyon szerettem, de sajnos már nem igazán jó rám :(
    Méret: 42/44
    Ár: 900 Ft

4. Jackpot, piros, tükörbársonyszerű szoknya. Nem nyári, de tavasszal, ősszel, télen is jó viselet. Számomra      gyönyörű darab. Én 10500 Ft-ért vettem és ez leértékelt ár volt. Tőle is csak a költözés miatt válnék meg, mert ott valószínűleg nem lesz rá szükségem.

    Méret: 4
    Ár: 3000 Ft 




5. Jackpot virágos szoknya. Nagyon jó anyaga van. Kényelmes és szép is szerintem :) Őt leértékelve vettem 7000 Ft-ért pár éve.

   Méret: 5
   Ár: 2500 Ft

6. F&F szürke, asszimetrikus szoknya.  Jól kombinálható. Mindennapos, irodai vagy alkalmi szetthez is kiváló lehet.
    Méret: 46
    Ár: 1500 Ft


Lesznek még mindenféle dolgok, nézzetek fel a későbbiekben is.

Aki pedig ezek közül szeretné valamelyiket vagy csak kérdése lenne, az keressen emailen (styal.fd@gmail.com), itt alul kommentben vagy a blog facebook oldalán üzenetben.

Remélem valakinek sok örömet szerez majd valamelyik! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések