Vizsgafotózások: done! (így készültem)

Ma volt a vizsgafotózás csokrom záró akkordja, de tegnap is fotóztuk az utolsó előtti felvonást. Ez a feladat a NAPTÁR fotózás. A koncepcióm szerint minden évszakban egy-egy hangsúlyos kiegészítőé a főszerep a modellen és minden hónapban más-más darab szerepel ezek közül. Kissé bonyolult lenne elmagyarázni a többit, úgyhogy higgyétek el, hogy jól kitaláltam mindent :)
Az előkészületek közben csináltam 1-2 fotót, de sajnos a legmacerásabb pillanatokról lemaradtam, mint a cipő leragasztás, vasalás, dobozkészítés. 

A tegnapi túlélő csomagokról azért van egy kép (a fehér táska a fotózás fontos kellékeit rejtheti, ha bármi baj van):

Az ŐSZ az ÖVeké. Minden őszi hónapra egy Anna Amélie övet választottam. A fotózásra ezt a kettőt hoztam el, de a virágosé lett a főszerep:
Az ősz színe a szürke lett. Igaz, hogy ez az Artista Fashion ruha nem teljesen szürke, hanem kicsit bronzos,  de az üzletek mostani választékából ezt felelt meg leginkább színben az elképzeléseimnek és amúgy meg egy egyszerűen nagyszerű darab:
A cipőt nem fotóztam le, de az is gyönyörű, szürke a Zara-ból. Később lehet teszek fel képet, de az elkészült képeken majd láthatjátok.

A fotózások előkészületei és maga is jó hangulatban, lazán teltek. A modell Anna és Niki nagyon szépek és rendkívül ügyesek voltak. A sminkek nagyon jól sikerültek hála Bettinek. A fotók is jónak ígérkeznek, várjuk őket Ágitól. A lélektani és mindenféle támogatást pedig Kitti biztosította.

Köszi mindenkinek ezt a két szép napot!

KÜLÖN KÖSZÖNET A RUHÁÉRT ÉS AZ ÖVÉRT:
az Artistának és Anna Amélienek
A NYAKLÁNCÉRT pedig:
Rajnai Rebekának.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések