Egy kis meglepi a holnapi ruhacserére ;-)

Holnap ahogy említettem, megyek a délelőtti Cosmopolitan által szervezett ruhacserére és készülök egy kis meglepetéssel. Remélem legalább egy ember lesz aki meglepődik és akinek elnyeri a tetszését a dolog.

Várom a visszajelzéseket majd! Nagyon izgalmas!

Egy kis előzetes képekben:


  
Részletek holnap a ruhacserén a leadott ruháimon, ha nem lesz szabotázs! Reméljük a legjobbakat!

Megjegyzések

  1. Itt vagyok, itt vagyok! Enyém lett a tündéri rózsás fülbevaló, nagyon kedves meglepetés volt.
    Igazából a Cosmo előfizetések miatt nézegettem aktívabban a ruhacimkéket és milyen aranyos üzenetre bukkantam :) Még jó, hogy így feldobtál a ruhacserén, mert az összbenyomásom nem volt rózsás. Majd írok mailt is Neked. Remélem te is sikerrel jártál és találtál néhány vállalható ruhát :) puszi, Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy megtaláltad :)))) várom az emailt :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések