Cosmós ruhacsere beszámoló 2012.05.02.

Ha jól számolom, akkor a negyedik 'Cseréld le a ruhatárad a Cosmóval' rendezvényen vagyok túl. A tanulságokat levontam és még mindig ugyanazok:
-Sose várd, hogy jobb lesz, mindig "nagyis" a ruhafelhozatal - csak tudnál honnan kerül elő ennyi 70 éves gönc...
-Ne vigyél olyat, amit sajnálsz utólag az ottani ruhák láttán, hogy beadtál...
-Csapatosan sokkal élvezetesebb, a barátnők mindig találnak egymásnak is jó dolgokat és sokkal jobb időtöltés együtt nevetni a retro borzadályokon :D
-Nem kell sok cuccot vinni, nehogy ne találj annyit cserébe (azaz eggyel kevesebbet persze, mert az jótékony célra megy)
-Ha egy olyan darabot találsz, ami nagyon tetszik az elég ahhoz, hogy jó kedvvel távozz
-Ne akarj túlságosan sminket, hajat vagy körmök csináltatni, mert nagy a valószínűsége, hogy nem kerülsz sorra
-A nyereményjátékokon annak is örülhetsz, ha egy barátnőd nyer (ez történt tegnap is )
és még sorolhatnám az okosságokat, de következzenek a találmányaim :D

6 ruhát vittem most, így 5-öt hozhattam el. Először mutatom magamnak és aztán hogy a tesóimnak mit találtam:

1. Aminek a legjobban örültem az ez a ruha volt. Ez a végén találtam már mikor majdnem mindenki elment, valaki valószínűleg visszatette, mert biztos vagyok benne, hogy ez korábban már nem lógott a fogasokon, de nagyon hálás vagyok az illetőnek, meg persze annak is akié eredetileg volt. Szerintem egész jól áll. Még nem tudom hová veszem majd fel, de kerítek alkalmat az biztos:

A ruha háta is húzott a cipzár mentén :)


2. Khaki bő ing. "Kicsit" nagy, de övvel szerintem nagyon jó viselet lesz nyáron és ősszel is:

3. Találtam egy tök jó kardigánt. Elég retro, de felvéve mutatós tud lenni a fémszálak miatt. Egy fekete felsőre próbáltam és nekem nagyon bejön : 
Tesóknak: (4.) Strand gatya a nagyobbik húgomnak. Mindig tőlem kért, mert nekem 2 is van, na most van neki saját is, hála annak aki beadta a közösbe :)

(5.) Tenisz póló a kisebb húgomnak. Még nem próbálta fel, de szerintem jó lesz neki.

Nektek hogy tetszenek? Ti voltatok? Mit szereztetek be?

Hogy én mit vittem azt a meglepetéses posztban láthatjátok összestócolva.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések