Summer in the City beszámoló 1. rész

A tegnapi bemutatókról: Mint említettem öltöztetőként vettem részt a tegnapi Summer in the City rendezvényen, amit a Váci1-ben tartottak. Elég színvonalas rendezvény volt, színvonalas helye, színvonalas díszletek között, nagyon jó modellekkel.

Első körben 4 modellt osztottak rám, akit öltöztetnem kellett. Évit, Grétát, Andrást és Alexát (aki névrokon). Végül Alexát nem én öltöztettem (de azért segítettem neki többször). Mind a négyen nagyon jó fejek, nagyon szépek, helyesek, aranyosak, csak jókat tudok mesélni róluk. 
Képek róluk: /KÖZÖS KÉPEK KÉSŐBB/
Évi - attractive
Gréta
click to enlarge
András - visage
  
rihanna d.
Alexa (Rihanna D.) - trendattack
Összesen kb. 22 modell volt. Ők is köztük voltak pl.:
Timea
Timi - art
Bernadett - face

Vani - attractive
Vicky
Viki - art
David
Dávid - art
Ádám - face
click to enlarge
Nathatlie - visage
christopher t.
Kristóf - trendattack 
click to enlarge
Lili - visage
click to enlarge
Judit - visage
Rengeteg szép és borzalmas ruhát és fürdőruhát kellett a modelleknek bemutatni a közönség előtt. Készítettem pár backstage képet a telefonommal, azokat egy külön bejegyzésben mutatom majd meg szintén és a ruhákról is abban mesélek majd.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések