Kendőözön - azaz milyen amikor az ember 1-ért indul és 8-cal tér haza

A Pull & Bear új üzletében figyeltem fel egy olyan stílusú kendőre, ami nemrég tetszett meg, viszont mikor láttam nem tudtam megvenni. Hétfőn eszemben volt, hogy elmenjek a Vörösmarty térre megnézni, de a téren jártamban elfelejtettem bemenni. A metró fele menet betértem a Fashion Market nevű üzletbe és körülnézve találtam egy részt ahol rengeteg kendő volt, annyi megtetszettek és mikor lemértem őket rájöttem, hogy darabjuk kb 100 forintra jön ki, így elhoztam a 8 leginkább nekem tetszőt. Remélem tudom majd hordani őket valamihez :D


Ilyesmit néztek ki a Pull & Bear-ben:
A weboldalukat nézve ez is megtetszett:

Amiket vettem végül (összehajtva fotóztam őket, mert jó nagy mind):
ez a kedvencem - olyan tengerész hangulata van, egy vitorlás van a közepén ami most nem látszik



Ez szerintem hasonlít a 2. Pull & Bear-esre





ezt nem hordani vettem, hanem egy assemblage készítéséhez 
 Ezt a kesztyűt gondoltam, felhasználhatom vészhelyzet esetén a fotózáshoz:


Találtam még ezt a valamit (nem tudom mi ez, de tök jó pofa, majd tartok benne vmit) :
 


A cipő amiért mentem a Bershka-ba (5990,-):
Ti mit gondoltok a zsákmányaimról? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések