Ismeritek az Imola márkát?

Én még csak most fedeztem fel ezt a márkát, de találtam jó pár elragadó darabot. 
A kedvencem ez az Imola fülbevaló:
Mostanában nagyon odavagyok a tengerész stílusért, sajnos csak nyár végén jött rám a dolog, pedig a nyár a szezonja, de így is vettem pár ilyen cuccot. Ez a fülbevaló is elgondolkodtató, lehet, hogy bekerül a gyűjteménybe.
Találtam pár nagyon jó felsőt is.
Ennek a szabása, a fodrok és a színe tetszik:
Ebben jó az asszimetrikusság és a rávarrt sötétkék organza:
Na és ez a ruha gyönyörű, nagyon jók a színek. Igaz, hogy nyáron praktikusabb darab, de még mindig olyan jó idő van, hogy nem zárom ki, hogy hordani lehessen akár most is:
Interneten lehet rendelni a jól ismert meska.hu-n. Ha az imolafashion-re rákeresel kijönnek a megvásárolható darabok. Még facebook oldala is van a márkának: https://www.facebook.com/pages/Imola/167775083261174?sk=wall

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések