ASOS rendelés

Rendeltem nem rég az asos.com-ról két dolgot, mivel Je Suis Un Prince blogján láttam többször milyen jó dolgokat szerzett be jutányos áron akciók alatt, meg ajánlotta is az oldalt. 
Rá is klikkeltem és rengeteg jó dolgot találtam, de a pénztárcám most még akciósan sem engedett meg túl sok mindent, de mivel ingyenes volt a kiszállítás is, így eldöntöttem rendelek vmi apróságot. Mindenképp valami horgonyos dolgot is akartam venni, egyből rátaláltam egy fejpántra amin arany színű horgonyocskák vannak. Kíváncsi voltam, élőben milyen lesz, de jobb mint amire gondoltam:
az asos.com-os kép

A másik kiválasztottam pedig egy csíkos vászon kézitáska volt. Utólag kicsit megbántam,hogy megrendeltem, mert nem tetszett annyira és nem voltam biztos, hogy jó döntés volt. Amint élőben  megláttam megváltozott a véleményem, rögtön bele szerettem. Annyira szép, elegáns és aranyos.

asos.com-os kép
Nem bántam meg, hogy rendeltem az asos-tól. Köszi még 1x Dávid a tippet!
ui.: még voltam beszerző körúton, ha lesz még ma időm, azokról a dolgokról is csinálok egy bejegyzést!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések