Amiket mostanában vettem

Mostanában igyekeztem minél kevesebbet üzletek közelében lenni, mert úgy könnyebb megállni, hogy ne vásároljak, ha nincs rá pénz épp. Múlt héten viszont egy fashionfave-es cikk miatt bementem az Aréna plázába és persze nem üres kézzel tértem haza :)
Az oyshoba mentem eredetileg, hogy megnézzem az adidas által tervezett kollekciót, amiről írni akartam és írtam is. Itt a link: http://www.fashionfave.com/oysho-gymwear-kollekcio
Az oysho után pedig sorban bementem majdnem minden kedvenc boltomba:
1.-ként a Benettonba mentem be. Itt vettem egy nagyon szép halvány rózsaszín pólót, amire strasszokkal volt kiírva a Benetton felirat. Rengeteg kedvező árú, akciós dolog volt még. Ezt a pólót mivel ajándékba vettem és 2 nap múlva már oda is adtam a nagynénémnek, ezért most nem tudom bemutatni, pedig érdemes lenne, majd nézek hozzá neten képet.
2. utam a ZARA-ba vitt. Itt is az akciós részt néztem meg főleg, sok jó dolog volt, csak már méret nem nagyon, de sikerült vennem egy kék pólót. Aki ismer az tudja, hogy mennyire kék korszakom élem egy ideje:
Az ára: 990 Ft volt

3. A Pull and Bear volt. Itt egy nagyon jó horgonyos gombokkal ellátott felsőt vettem (ez is kék persze) és egy rózsaszálas fülbevalót. Mindkettő 695 Ft volt:
 Bementem még pár üzletbe, de ezek voltak az említésre méltó szerzemények aznap.


Tegnap benéztem az Europeumba, mert tudtam, hogy ott még talán lesz a H&M-ben őszi katalógus, találtam is és még volt rengeteg szuper leértékelt ruhadarab is, de erőt vettem magamon és csak ezt a praktikus pánt nélküli topot vettem meg. Ingek alá nagyon jó viselet:
Az ára amint az látszik is, 700Ft volt
 Aztán csütörötök jártam még a tesco-ban és csak belestem a férfi részre. Volt egy csomó szuper dolog. Vettem az öcsémnek egy nyakkendőt, de még nem adtam oda, mivel nem hiszem, hogy olvassa így bátran kiteszem ide :) Nem nagy ajándék, de egy kis figyelmességnek megteszi szerintem.
Szép darab, fekete alapból a színe és szép lila csík van rajta:
Az ára 255 Ft volt
 Nagymamámék pedig hazajöttek nemrég Izraelből és hoztak nekem is ajándékot. 2 pár fülbevalót, amit lehet, hogy majd átalakítok és ezt a sálat:
Nagyjából ennyi! Nektek hogy tetszenek?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések