Újra ruhacsere a Cosmo szervezésében 2011.06.18. II.

Az előző bejegyzést folytatva itt vannak a csere eredményei:
1. Kishúgom részére egy Springfield fekete skinny farmer:
 2. Nagyobbik húgom részére egy virág mintás vidám felső:

3. Szintén a nagyobbik húgomnak egy Springfield szürke nadrág. Ez valószínűleg le lesz vágatva térdnadrágnak, mert térdtől lefelé elég bő neki:
A többi már az enyém:
4. A LEGNAGYOBB FOGÁSOM: ORSAY kollekcióból egy csipkeszerű mellény, szerintem egyszerűen gyönyörű, amint megláttam, hogy vállfára akasztják kinéztem, hogy oda kell sprintelni :) És SIKER! :
5. Világoskék philip russel rövid ujjú, gombos boleró:
6. Sárga hosszú fazonú zakó, na ezen lehet, sokan megdöbbennek majd, én láttam benne fantáziát. A gombokat tuti kicserélem, azaz egy gomb lesz, keresek valami jópofát. Az ujját szerintem felhajtva hordom majd (a képen ezért hajtottam fel az egyik ujját), de még meglátjuk, hisz egy darabig még az időjárás miatt a szekrényt fogja gazdagítani:
7. Virágos ruhácska. Eredetileg szintén idősb húgomnak szántam, de felpróbáltam és annyira nem rossz, úgyhogy egyelőre az enyém lesz:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések