Springfield 2011 Nyár

A Springfield volt egy jó ideig a kedvenc márkám, a változás úgy egy, másfél éve következett be. Lehet, hogy az én ízlésem változott, de azóta ritkán találok olyan ruhát ott, amit ne tudnék ott hagyni. Mostanában ugyanis ez a stratégiám, hogy csak azt veszem meg ami nagyon megéri és/vagy nem tudom ott hagyni az üzletben. Plusz hozzájárul, hogy mostanában leginkább a Váci utca- Vörösmarty tér üzleteiben nézelődöm, ott pedig sajnos csak férfi Spf van.
Utoljára talán télen vettem ott egy kartonpapírból készült, kiszínezhető hangszóró párost (nagyon jópofa, csak nagyon halkan és rosszul szól) és egy flitteres fekete fűzős cipőt, ami nagyon tetszett, viszont első alkalommal ahogy felvettem már le is jött több flitterről a festék :( Amúgy rengeteg SPF ruhadarabom és kiegészítőm van. Részt vettem több Springfield Shopping Night-on is, akkoriban még nagy fan voltam. Tényleg, lehet, hogy csinálok ilyen bejegyzést...

A mostani kollekciójukért sem rohannék a boltba rögvest, de a képek nagyon tetszenek. A hangulatuk, a színek, a kellékek... A promóciós anyaghoz készült videó talán még ennél is jobb, sajnos az nem tudom belinkelni, de a spf.com-on a Catalogue Making of menüpontjában ezt is megtaláljátok!



Ami még tetszik, hogy a női oldalra belépésnél pipacsos réten fúj a szél :) Ide kattintva láthatod!
(Ha eddig nem tűnt volna most mondom, hogy odavagyok, meg vissza a pipacsokért, nem miért, de ez van!)
Amúgy nagyon jó kis videók vannak itt! Érdemes meglátogatni!
Az itt található illusztrációk is nagyon jók, 3 kategóriában vannak:
1. Sortok:
2. Ruhák:
3. Farmerek:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések