OYSHO LOOKBOOK 2011 SUMMER

Ma elsőként az Oysho idén nyári lookbook-jába kaphattok betekintést. A bejegyzéscímre kattintva az egészet is megnézhetitek magatok. Véleményem szerint hozta az Oysho a tőle megszokott formát, szinte mindig az egyszerűségre törekvés jön le a képekből, ahogy most is. Szerintem a sok fájdalmas arcot több mosolygósra lehetne cserélni, de csak ennyi a kritikám. Nagyszerűek és nagyon színesek (amit én nagyon szeretek) most is a szandik, a táskák, a fürdőruhák, bikinik, stb. 
A kalapok is nagyon tetszenek. Sosem hordtam ilyesmit, de kedden vettem én is egyet, igaz nem szalmát, és csak ősszel tudom majd kihasználni, de nem tudtam otthagyni.

Ez a ruha egyszerűen fantasztikus. Annyira gyönyörű, kár, hogy ilyen mini, mert én nem hordok ilyesmit :(


Nagyon tetszett eddig is a kosáron a szalag szisztéma, mivel nagyon feldobhatjuk így a legegyszerűbb táskát is. Én is többször alkalmaztam ezt a taktikát és a képeken felbuzdulva még fogom is. 
Nagyon jópofa ez a dinnyeszelet piperetáska. Ha az oyshoban járom megnézem, és lehet veszek egyet, mert nagyon megtetszett.


Ez a két színű kosárka is elnyerte a tetszésem. A cukorka színek  mostanában amúgy is jöhetnek minden mennyiségben.  Mondjuk én nem ilyen szandit húznék hozzá...
A nyári kollekció részei még:

Kifordítható bikini

Elég retro ez az ing, de talán épp ez tetszik benne

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések