Mostanában beszerzett darabok 2011. június

Ma a ruhacsere után ellátogattam a Vörösmarty térre ahol a H&M-ben a sok leértékel cucc közül csak ezt és egy sima fehér pólót találtam és vettem meg. Eredetileg 8 darabot vittem próbálni, de egyik sem lett jó, mert vagy nagy volt, vagy kicsi, vagy pocsékul állt minden darab. Végül ebből elvettem eggyel kisebbet, remélem jó lesz. A fehér pólót meg a kasszához menet vettem már el, szóval az is remélem jó lesz. Az basic darab, szóval mindenképp megérte. Mindkettő 700-700 Ft volt.

Tegnap vettem a women'secret-ben egy ilyen kalaptartó szerű dobozt, aminek van fogantyúja is. Én szerintem táskának is fogom hordani, mert nagyon tetszik. A színe világos kék. Belül egy pénztárca szerű képződmény is volt. Elég jópofa és olcsó is volt. 

Ára: 1190Ft

Kedden jártam a Corvin Bevásárló központban és benéztem a Mango-ba is, mivel blogger kollégáimtól tudtam, hogy már 50%-os akcióval várnak. Alig bírtam ott hagyni egy csomó ruhadarab szinte tökéletes volt, nem is értem, hogy tudtam ennyire uralkodni magamon. Muszáj volt, mert így is, hogy minden fél árban volt így sem volt minden 10 fillér. 
Végül ezt a pulcsit vettem meg, mert ezt nem tudtam otthagyni, inkább a kék pamutruhát kötélövvel és a hímzett aljú, bézs színű, mintás pólót hagytam ott.
Ára: 3490 Ft

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések