Budapest: Street Fashion Bemutató 2011.05.21. /saját vágatlan képek

Egy biztos: 
Látványos volt a tegnap este megrendezett StreetFashionBudapest Bemutató.
A hangulat nem hágott a tetőfokra, de én személy szerint jól éreztem magam. Kár, hogy hamar lemerült a telefonom és nem tudtam nagyon fotózni, bár a sötét miatt egyre rosszabb lett amúgy is a minőség...
Sok 'outfit'  volt ami nagyon megragadott, lenyűgözött, vagy irigylésre kényszerített. De meglepődésemre volt néhány olyan összeállítás ami, amelyben az ember kicsiny országunkban nem igazán mondható jól öltözöttnek. Ebbe a kategóriába sorolnám azt a pár embert is, aki az átlagosnál is slamposabb volt. Én kb. így takarítok, ki sem mennék az utcára , ahogy egyesek a kifutón vonultak végig, ami szerintem botrányos volt. Persze ők égetik magukat... Tutira rájuk fért volna egy tükör, ha stylist-ot nem is tudnak megfizetni!

A kellemes meglepetés a következő 2 képen látható lány volt:

Ő volt a kedvencem, Flóra, annyira megragadott már rögtön mikor megláttam, pedig akkor még nem volt betűrve a blúza és a blézer sem volt rajta. A nadrág fogott meg rajta elsőnek, annak is a színe. Ilyesmit néztem ki az Essential Looks-on a a Je Suiss Belle kollekciójából: itt a kép.
Flóra (home made) egy blogger, mint megtudtam és nagyon bírom a stílusát. Hű követőre talált bennem

A közönség: 
Közönségből a kedvencem volt. Minden jel arra utalt, hogy ő Flóra (home made) barátnője. Nem tud ő van e rá ilyen hatással, vagy magától ilyen jó stílusérzékkel rendelkezik, de ez a szoknya... leírhatatlanul szép!!!
Tetszett a laza mégis megkapó összeállítás. Ez a gatya nálam 5-ös.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések