Japán utcai divat II.: Van bennük valami

A 2. részbe csupa olyan képek tettem, amiről azt gondolom, hogy van benne valami!
1.A blézere szuper szerintem

2.irigylem a lazaságát

3. Kényelmesnek és extrának tűnik

4. Szintén kényelmes lehet. Furcsa, mert ehhez a nőhöz nem igazán illik, nekem modernnek és nadrágosnak tűnik, így ebben is van vmi

5. Mindig szerettem a kék-fehér kockás anyagokat, bár úgy gondolom, kár volt erre a ruhára pazarolni, de a nyakban plusz gallérféle nélkül elhordanám, de a cipője az egyszerűen minősíthetetlen, hogy lehet valaki ennyire ízléstelen?

6. A póló: elragadó: szives és szemei vannak :P

7. Virágos ruhákért szintén odavagyok és a kalap se rossz,de a gallér nagyon csúf

8. Nem is tudom, ezek a rövidnacik nem az én világom, de végre találtam egy kicsit hétköznapibb, de mégis extra öltözetet, talán ez benne a vmi , meg a cipője egész jó
 
9. A táskája!!! Régen annyira szerettem volna ilyen táskát felelevenítette az emlékét. Még a szerelése sem rossz, elfogadnám.

10. A szoknya az ami nagyon tetszik ebben. A matróz stílus folyamatosan visszatérő elem a nyári divatban. Ezzel a kendővel a hajában szuper szerény véleményem szerint, a táska viszont nagyon nem illik bele a képbe, meg a blúz is kicsit sok, de az még elmegy.

11. Jó az öve és a nadrág fazonja, a minta az nem az én stílusom, de van akinek jól áll. Illik a ruházat a lány hangulatához.

12. Piros ruha, elég retro. Fel lehetne valahogy dobni, lenne pár ötletem. A táskája nagyon bejövős :P

13.Túl sok a bőből, de mégis stílusos valahol a mélyén. A klipsz még inkább feldobja az egész hangulatot!

14.Külön-külön szinte minden darab aranyat ér, csak együtt sok, azaz japánban biztos nem, de kicsi hazánkban ez már extrém sokk! A kendő és a szoknya a bests.

15. Minden brutális, talán az első részbe jobban illet volna, de mégis, ha elfelezem a képet, akkor a bal oldal az nagyon ott van a toppon.


16. A kép hangulata a legjobb. Tetszik az ing, egy skinny nadrággal és egy övvel elegáns öltezetet lehetne teremteni belőle. A szoknya nagyon ötletetes, bár nem hordanám, de meghajolok a tervezője előtt.

17. Itt talán csak a modell szépsége ragadott meg, nem is tudom, mert a ruhái a mindenkendőt magamra tekerek kategóriát sem ütik meg.

18. Hófehérke. Tetszik a csipkeszerű anyag, a felső blézerszerű teremtmény és a komplett egész is.

19. VADÁLLAT, nem jut eszembe jobb szó erre a black and white felszerelésre. A harisnya a legjobb!

20. Ez a lány ragadott meg legelőször, azaz az öltözéke. A cipő kivételévell mindenegyik nagyon kiválló vintage-szerű darab, a következő képen félig látható nyaklánc is jó.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések